رکتیفایر طراحی و ساخته شده برای عملیات طولانی و به هم پیوسته

رکتیفایر آبکاری کروم سخت . دستگاه مخصوص کار مداوم و طولانی مدت طراحی و ساخته شده است .برای اینکه امکان کنترل بهتر دستگاه توسط اپراتور وجود داشته باشد تابلو فرمان کنترل رکتیفایر به صورت جدا ساخته می شود . در این صورت رکتیفایر در سالن مجزا نزدیک وان قرار گرفته و تابلو فرمان در محلی جدا نزدیک به اپراتور نصب می شود . براساس سفارش در قدرتهای مختلف 3000 آمپر / 4000 آمپر / 6000 آمپر و ... ساخته می شود

 

تنوع محصولات

طراحی و ساخت انواع ترانسفورمر و رکتی فایر برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی بر اساس نیاز و سفارش شما. تنوع در قدرت خروجی ( از 10 الی 15000 آمپر با ولتاژ متغیر بر اساس درخواست) و تنوع در طراحی ( اتوماتیک یا دستی ، کنترل از راه دور یا کنترل از روی خود رکتی فایر، نمایشگرهای آنالوگ یا دیجیتال و ...) .

تعهد خدمات پس از فروش

کیفیت رکتیفایرهای فیروزیان قابل رقابت با انواع رکتیفایرهای خارجی می باشد . اما آنچه رکتیفایرهای ما را متمایز و برتراز نمونه خارجی می کند ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی آن می باشد . حداقل یک سال گارانتی محصولات و پشتیبانی قطعات به مدت حداقل 10 سال باعث اطمینان خاطر مشتریان گرامی خواهد شد

تضمین کیفیت ساخت

سیم پیچی کامل مس ، ریپل درحد صفر و بدون استفاده ازمواد و قطعات اولیه بی کیفیت و نامرغوب، تضمین کننده کیفیت محصولات ما و پروژه های شما می باشد. تمام دستگاه ها مجهز به کلید ایمنی و سیستم حفاظتی بوده و از بهترین و مرغوبترین مواد و قطعات موجود در بازار ساخته می شوند.

چرا ما را انتخاب می کنید

با اعتباری 45 ساله ، در تلاشیم تا با حفظ و بالا بردن کیفیت مطلوب محصولات که توسط مشتریان گرامی مورد تایید قرار گرفته است، ضمن تنوع بخشیدن به تولیدات و ارتقاء خدمات پس از فروش ، موجب جلب رضایت بیشتر مشتریان و همکاران گرامی شویم. ترانسفورمر و رکتیفایرهای ما با نام تجاری " فیروزیان" به بازار عرضه می شوند و تنوع ، کیفیت و خدمات پس از فروش منظم از خصوصیات بارز آن می باشد.

تماس با ما

آدرس کارخانه : تهران- ابتدای جاده آبعلی- خیابان 35 متری اتحاد-بالاتر از پنجم شرقی -پلاک 43

آدرس دفتر : تهران- نارمک- خیابان دردشت- نرسیده به ایستگاه دفتر پلاک 114

77911651-77909696 -21 (98+)
77918158 - 21(98+) (فکس)

info@firouzian.com