مشاوره: برای انتخاب رکتیفایر مناسب برای فرایندهای مختلف آبکاری ، عوامل زیادی از جمله نوع آبکاری ، اندازه وان آبکاری و سطح قطعه کار نقش دارند <. با استفاده از جدول زیر می توانید رکتیفایر مناسب خود را براساس نوع پوشش و اندازه وان مشخص کنید . برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید . .

خدمات پس از فروش : تضمین کیفیت محصولات و تعهد و خدمات پس از فروش ، اصول کاری ما را تشکیل می دهند . یک سال گارانتی و پشتیبانی مادام العمر و تهیه قطعات و لوازم یدکی تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط تکنیکی و الکترونیکی فیروزیان در قبال محصولات خود می باشد . علاوه بر این سرویس خدمات پس از فروش ما آماده ارائه راهنمایی برای استفاده بهینه از رکتی فایر و همچنین رفع ایرادات احتمالی در سریعترین زمان ممکن می باشد .

محاسبه قدرت رکتیفایر نسبت به طول وان به صورت زیر می باشد.

آمپر
.در صورتی که طول وان بیشتر از سه متر باشد جهت مشاوره با ما تماس بگیرید

تنوع محصولات

طراحی و ساخت انواع ترانسفورمر و رکتی فایر برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی بر اساس نیاز و سفارش شما. تنوع در قدرت خروجی ( از 10 الی 15000 آمپر با ولتاژ متغیر بر اساس درخواست) و تنوع در طراحی ( اتوماتیک یا دستی ، کنترل از راه دور یا کنترل از روی خود رکتی فایر، نمایشگرهای آنالوگ یا دیجیتال و ...) .

تعهد خدمات پس از فروش

کیفیت رکتیفایرهای فیروزیان قابل رقابت با انواع رکتیفایرهای خارجی می باشد . اما آنچه رکتیفایرهای ما را متمایز و برتراز نمونه خارجی می کند ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی آن می باشد . حداقل یک سال گارانتی محصولات و پشتیبانی قطعات به مدت حداقل 10 سال باعث اطمینان خاطر مشتریان گرامی خواهد شد

تضمین کیفیت ساخت

سیم پیچی کامل مس ، ریپل درحد صفر و بدون استفاده ازمواد و قطعات اولیه بی کیفیت و نامرغوب، تضمین کننده کیفیت محصولات ما و پروژه های شما می باشد. تمام دستگاه ها مجهز به کلید ایمنی و سیستم حفاظتی بوده و از بهترین و مرغوبترین مواد و قطعات موجود در بازار ساخته می شوند.